promenad & besök av farmor & farfar

Publicerat: 2010-07-20 Kl: 14:43:27 | I kategori:


nu har neliah och jag precis kommit hem från en liten promenad, vi var och spannade in skarphagen. När vi var påväg hem så ringde Neliahs farmor och farfar och frågade vart vi va någonstans och om dom kunde få hälsa på lilla neliah, för dom har varit i norge så dom har inte träffat neliah på ett tag.

  
Neliah fick ett par jätte fina vantar från sin farmor och farfar

jag och min älskling fick lite godis som jag bara längtar efter att få öppna.


Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Vilka supersöta vantar! :D

2010-07-20 @ 16:20:50
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jaha, va kul ! då har han en liten "låtsas tvilling" :) När på dygnet är hon född ? Jag antar dock att lilla fröken är betydligt mindre än viggo ;) kram

2010-07-20 @ 17:30:51
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0