rädd!!!

Publicerat: 2010-07-01 Kl: 09:18:08 | I kategori:


igår när jag var själv hemma med neliah så plingade det på dörren jag gick dit och kollade i nyckelhålet, jag tyckte att det precis såg ut som tobbes bror kim plus någon mer så jag öppnar dörren och där står två stycken killar som jag aldrig har sett förut. Så jag säger hej och får tillbaka ett frågande hej från killarna, jag lägger märke till att killarna har händerna bakom ryggen så jag blir rädd och smäller igen dörren precis framför dom och låser jätte fort. Jag är väldigt rädd av mig så jag börjar skaka massor, jag försöker ringa till tobbe men han svarar inte så jag kollar ut genom fönstret för att se om våran bil har kommit hem och så klart står den där men han har inte kommit upp, så då får jag mer panik innan jag kommer på att jag faktiskt hade haft bilen idag. Vilken lättnad för jag trodde att det hade hänt tobbe något. Så jag får ringa till kim som tobbe var och träna med eftersom tobbe inte svarade i sin telefon. Så jag säger åt dom att dom får skynda sig hem och som tur var så hade dom precis börjat att åka. Så när dom kommer hem så kollar dom igenom trapphuset men ingen var kvar. Så killarna måste ha gått härifrån väldigt fort.    

Dom här killarna kanske inte ville något dumt, jag kanske har gjort bort mig helt som slog igen dörren framför dom. Men det jag inte förstår är varför just min dörr? Dom plingade ju inte på oss någon annan efter jag hade smält igen dörren framför dom, om det hade varit något viktigt hade dom väl testat hos min granne eller något? Och om det hade hänt något så plingar man väl på hos den första dörren, man går ju inte upp en trapp eller? Och sen om dom hade kommit från någon förening eller något liknande så brukar man väl säga hej vi kommer från..... och inte bara stå där som ett frågetecken och säga hej?? Men det jag undrar mest över är varför dom hade händerna bakom ryggen. Men det är väl frågor jag aldrig kommer få svar på.

Det känns som det är så mycket som händer just nu, i vintras så var det en bil som fick sladd och var påväg mot våran bil men i sista sekund så fick den upp bilen och körde av på andra sidan, vi har varit nära att krocka med ett rådjur, det har varit en annan läskig gubbe och plingat på här förut och sen nu det här. Jag bara känner på mig att något kommer hända mig, så nu vill jag inte sitta i den här lägenheten längre. bara jag hör någon i trapphuset så springer jag till nyckelhålet för att kolla. Men jag får väl vara kvar i lägenheten till klockan 2 då jag ska träffa alexandra.  


Kommentarer
Postat av: alexandra

Men nee lilla skruttisar, vi kan ses innan om ni inte vill vara i lägenheten!

2010-07-01 @ 10:42:18
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: Elin

men gud vad läskigt ! :S Vilken tur att du har snabb reaktion för de låter nästan som att dom möjligvis tänkt sig bryta sig in :S usch!! skriv gärna ditt nummer igern då min telefon har flygit iväg och jag har inte hittat den sen i torsdags snart fyra veckor tillbaka :S pussis !

2010-07-02 @ 01:26:35
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0