måndag morgon

Publicerat: 2010-09-06 Kl: 07:39:06 | I kategori:


idag är det måndag och då har jag följt med nettan till öppna förskolan vid strömmen men hon och max var sjuka så idag blev det inget, jag hade tänkt och fråga om alexandra skulle följa med men om jag känner henne rätt så är hon och leah inte vakna såhär dags haha och paulina och hugo bor utanför söderköping så dom skulle nog inte heller kunna följa med. Så nu har jag inte en anning om vad jag ska hitta på förutom att klockan 15.00 så ska Neliah få sina 5 månaders sprutor. 

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA du, idag vaknade lilla damen kl halv sju. Fy skjutton säger jag bara. Ring sen :)

2010-09-06 @ 09:18:31
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0