så små men nu så stora!

Publicerat: 2010-09-10 Kl: 16:09:03 | I kategori:


när lina kom hit så gick vi ner på stan och lämnade tillbaka lite kläder, men hon skulle jobba klockan 2 så det blev att åka ut till maxi för att träffa linda en stund. Det är helt sjukt att din lilla bebis är beräknad tills i morgon, jag är så himla pirrig på vad det är för liten plutt som kommer att komma snart. Det ska bli så KUL! Och jag får ju inte glöma bort att du fyller år i morgon också, så jag passar på att säga grattis nu. 

 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det är klart man kan vara väldigt vuxen vid 20, då har man hunnit med en del och gått ur skolan så det är inget snack om saken ! :) Jag är som du och har alltid varit ganska "mogen" och umgåtts mestadels med betydligt äldre vänner. Men att skaffa barn när man är 14-15 känns lite väl tidigt i mitt tycke. Man kan inte försörja sig själv, man kan inte få en egen lägenhet osv för attt man inte är myndig. Men självklart är det upp till var och en NÄR man väljer att skaffa en liten.

Kram

2010-09-10 @ 18:55:20
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0