anonym

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 07:31:41 | I kategori: övrigt


Anonym
som i Leona Lewis?? låter som ett neger namn haha


Jag hatar Anonyma kommentarer, jag ställde ju en fråga och då får jag ju räkna med både posetiva och negativa kommentarer. Så vad spelar det då för roll om man berättar vem man är? eller vågar man inte stå för vad man tycker? isåfall så tycker inte jag att man ska kommentera. Och nu är det ju inte så svårt att ta reda på att den här "anonyma" personen kommer från Norrköping, så troligtvis så är det ju någon jag känner eller vet vem det är.

Kommentarer
Postat av: linnpinn

inledningsvis vill jag bara säga att det är så jävla patetiskt att anonymt uttrycka sina åsikter och ännu värre är väl att kommentarerna inte har någon logik what so ever. det tyder bara på att det är en hjärndöd människa som sitter på andra sidan alla kablar amanda. hursomhelst. jag tycker om att läsa om ditt liv, se neliah i rosa kläder, och att veta att ni mår bra. lite det som är HUVUDSAKEN. kram!

2011-04-27 @ 12:20:47
Postat av: Amanda

Jag tycker Leona är ett jätte fint namn. Och so what om det nu skulle vara taget av Leona Lewis?! Det är väl bra att ha man från insperation ifrån något.

2011-04-27 @ 14:41:34
Postat av: Cathrine

Leona är fint, men jag älskar fortfarande Noelle! :D När kan du ses snygging?

2011-04-27 @ 23:24:32
URL: http://actti.blogg.se/
Postat av: Karin

Leona är verkligen jättefint!! :)

2011-04-30 @ 14:06:03
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0