Konstig dag

Publicerat: 2011-04-13 Kl: 14:16:35 | I kategori: övrigt


igår var en liten konstig dag för mig, från ingenstans så börjar jag se jätte suddigt jag kunde inte koncentrera mig på något, när jag försökt kolla på något så såg jag bara hälften av alla grejer. Och så kände jag mig helt borta i huvudet. Jag skulle nästan precis då åka upp till mvc för sjukgymnastik möte och så skulle jag möta mamma och pappa där som skulle ha Neliah men jag fick snällt ringa och säga att jag inte såg något och att jag inte ville köra bil, så dom fick komma till mig istället. Jag fick ringa till sjukvårdsupplysningen men så klart skickar dom mig vidare till förlossningen eftersom jag är så långt gången i graviditeten. Så jag får ringa upp till förlossningen och säga att jag ser konstigt och känner mig konstig. Kändes lite konstigt att ringa upp till förlossningen och berätta det haha. Men dom ville att jag skulle komma upp på en kontroll. Jag blir så himla mesig sådär, så jag ringde min svärmor för att se om hon jobbade (hon jobbar på förlossningen och BB). Hon skulle snart ändå till BB så hon fick följa med mig upp till förlossningen, där hon fick kolla bebisens hjärtljud och mitt blodtryck och nu allt hon gjorde. Det är tur att man har en svärmor som är barnmorska :) Men allt såg jätte bra ut och det var ju huvudsakan. Jag hade även en läkare som kollade till mig också, men helt frisk var jag!

Jag fick tillbaka min syn, men hela dagen så var jag helt borta. Glömde bort vart jag hade lagt saker och var allmänt konstig. Jag sa till min pappa att jag kände mig hög, om jag nu visste hur det kändes att vara hög.

Det är tur att man har världens bästa pojkvän, för när han slutade jobbet köpte han med sig mat eftersom jag inte orkade att laga mat (tydligen inte han heller haha) och inte hade ätit mat på hela dagen. Han fixade även ett varmt bad och bäddade ner mig i sängen framför en film, så tog han hand om Neliahs nattning. Jag älskar dig Tobias

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade tänkt städa imorn, men träffar mycket hellre er! =)

2011-04-13 @ 17:45:55
URL: http://emmamikaela.webblogg.se/
Postat av: Paulina

SÅ läskigt! Mår du bra nu?

2011-04-13 @ 20:20:30
URL: http://mammapaulina.wordpress.com/
Postat av: Fia

haha underbart...Tack för tipset :-)

2011-04-24 @ 09:52:32
URL: http://arenfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0