Mvc + Bvc

Publicerat: 2011-04-08 Kl: 12:56:18 | I kategori: övrigt


nu är jag i vecka 30 (29+1) och jag kan inte förstå hur fort tiden går.

I onsdags så var jag hos min barnmorska så tänkte att jag skulle uppdatera er lite ifrån det.
Vecka: 28+5
SF-mått: 27
Vikt: 8+ Sedan inskrivningen
Bebisens hjärtslag: 144



Och i tisdags så var Neliah på bvc.
Vikt: 10 kg
Längd: 77.5 cm
huvudomf: 47
Neliah hade växt hela 5 cm på 2 månader så det är inte underligt att det bara har sagt poff så är hennes kläder för små.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar. hihi vi får hoppas att det är så =) SÅ vi inte är onormala.. hehe.



Mysigt med besök hos bm. Jag ska på mitt första efter inskrivningen nu på onsdag.

Ska bli spännande att få reda på sf mått å höra hjärtljuden.



kram

2011-04-08 @ 21:38:40
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0