Svar till Sara

Publicerat: 2011-04-09 Kl: 14:41:13 | I kategori: övrigt


Sara
jag ska va lite nyfiken och fråga om bäbis nr två var planerad för er? och, om du har nått jobb att gå tillbaka till? (typ dom två mest irriterande frågor folk brukar ställa till mej hahah;)

Svar:
Jag har alltid viljat ha barn nära varandra, men det var inte så att vi bestämde att nu ska vi försöka bli gravida det var mer att blir det så blir det och då blir vi överlyckliga. Och på den andra frågan så har jag inget jobb att komma tillbaka till och jag har fortfarande panik över vad jag vill göra, om jag ska börja plugga eller jobba.

Jag tänkte faktiskt att jag skulle vara så fräck och fråga samma fråga till dig? :)

Jag tänkte att jag svarar på frågorna lite då och då, så ni inte tror att jag struntar i era frågor.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, ja det verkar vara knas för de flesta med statistiken idag :)

2011-04-09 @ 15:03:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0