Svar till Sofie

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 07:20:21 | I kategori: övrigt


Sofie
tycker Leona är fint (:
Jag är nyfiken på hur Neliah fick sitt namn? Hur & När fastnade ni för namnet? Vid något speciellt tillfälle? hade ni flera tjej namn som förslag eller var Neliah alltid det ni ville. Jag tycker det är jätte fint & gulligt. Nyfiken på att höra ifall det finns något liten historia bakom det? (:

Svar:
Jag ska försöka svara så bra jag kan. Det var faktiskt Neliahs faster Sandra som tyckte att Ne-liah (Skriver så, så att ni förstår att det uttalas olika fast stavas lika) var fint, men då tyckte jag att det var finare att uttala Neliah. Namnet kom vi på i slutet av gravideteten. Vi hade några tjej namn på lager, Alicia, Amelia, och Celin.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh fina namn, gillade speciellt Celin då de är lite ovanligt.. kanske ni tar om de blir en tjej till i familjen nu då.. ;)

2011-04-28 @ 19:14:42
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0