tips?

Publicerat: 2011-04-26 Kl: 08:52:14 | I kategori: övrigt


Neliah ligger redan i sin säng och ska sova, det är helt omöjligt att hålla henne vaken hon bara gnäller och vill att jag ska bära henne. Jag vill så himla gärna bli av med sovstunden på morgonen, jag önskar att jag kunde flytta fram den lite. Min största önskan är att hon bara ska sova en gång per dag, och en liten längre sådan mitt på dagen. Just nu sover hon en gång på morgonen ungefär 2 timmar efter hon vaknat och då sover hon i nästan 2 timmar, sen så vill hon sova en gång till runt 14-tiden. Och sen klockan 19 är det dags att sova för natten.

Igår testade vi att hoppa över den sena sovastunden och la henne lite tidigare för natten, och hon somnade innan hon han dricka upp sin välling så vi trodde att vi hade lyckats men inte då hon vaknade igen. Men hon fick ligga kvar i sängen tills hon somnade igen, och då sov hon hela natten.
Jag har även försökt att skjuta upp morgonsovstunden men då ville hon ändå sova en gång till sen.

någon som har något bra tips om hur man kan göra? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Minéa sover lika. Sover efter ca 2-3 timmar efter att vi vaknat på morgonen och sover också ca 2 timmar då. Sedan sover hon igen runt kl 14-15. Sedan för natten kl 19.

2011-04-26 @ 20:20:37
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0