vecka 32

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 13:12:57 | I kategori: övrigt



Idag går vi in i vecka 32 och nu börjar det bli riktigt jobbigt, jag känner att min kropp börjar att ge upp snart. I går bröt jag ihop och ringde och grät till tobbe. Neliah var överallt där hon inte skulle vara så jag fick springa efter henne som världens suraste mamma och säga NEJ NELIAH hela tiden. Plus att hon har haft feber i några dagar och så har hon varit jätte snorig. Så då vill hon att jag ska bära henne hela tiden och det klarar inte min kropp av. Men jag är glad att det bara är två månader kvar av graviditeten för mycket längre skulle jag nog inte klara.

Kommentarer
Postat av: sara

det känns ju som att det kunde vart jag som skrev de här fast för två månader sen ;)

2011-04-22 @ 20:55:59
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0