Barnvagns ångest

Publicerat: 2011-08-09 Kl: 10:31:05 | I kategori: övrigt


jag har sån barnvagns ångest. Vi har nu en baby jogger city select, och varför jag valde den var för att den går att ha som en enkelvagn och som en enkelvagn så älskar jag den men när jag ska ha båda barnen i så tycker jag att den blir så himla lång och tung.

Så jag har funderat på en phil och teds i stället. Men jag vet inte om jag kanske blir så mycket nöjdare med en sån. Sen nästa vecka så ska Neliah börja på dagis och då kommer jag ju bara ha lilla bebisen med mig, så då funkar ju vagnen.

Är det någon som har erfarenhet av någon av dessa vagnar som kan hjälpa mig?


Kommentarer
Postat av: sara

äh man blir inte nöjd med nått...nu har vi folkes första vagn till botvid, och en begangnad brio sulky (jätte simpel vagn) till folke när vi är båda två. de funkar skitbra. när jag är själv har jag dubbelvagnen. skittung...

2011-08-09 @ 21:05:06
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag har med city select, och är nöjd! Håller med om att den blir tung, framförallt om jag har Wilma fram, då måste jag ta stöd med foten för att komma upp för kanter.

Phil and ted var inte något alternativ för oss då vi slog emot den uner sitsen när vi gick+ att Vidar inte skulle få någon bra uppsikt då....an som är så nyfiken;)



Annars har du ju nya bugaboo donkey. Går att ha som enkelvagn och som dubbelvagn på bredden!



tyvärr är nog ingen syskopnvagn så pass bra att man får alla kriterier uppfyllda.

2011-08-09 @ 22:52:09
URL: http://spyfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0