Idag

Publicerat: 2011-12-12 Kl: 11:23:15 | I kategori: övrigt


Idag skulle vi ha träffat Alexandra och Leah men tyvärr så var Leah sjuk så vi får träffas någon annan dag.

Så nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, är lite sugen på att åka till barnens hus, eller om vi ska gå ut en sväng och kanske besöka en lekpark så Neliah får leka lite. Fast just nu så har jag precis lagt henne för en liten sovstund, så vi får se sen vad vi hittar på.

Nu ska jag mysa mig ner hos lilleman och lyssna på hans snarkningar, och lägga mig sådär nära och känna hur mjuk och skön han är.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev riktigt gott! De smakar inte mkt mörk choklad. Dom smakar väldigt sött däremot så man kan inte äta så många :P

2011-12-13 @ 16:56:43
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0