Lördag

Publicerat: 2011-02-26 Kl: 21:08:15 | I kategori: övrigt


nu är vi i vecka 24 med graviditeten och jag ska inte ljuga om att jag faktiskt tycker att den är sjukt jobbig. Med Neliah så var det nästan som att åka på ett litet rosa moln i 40 veckor. Men nu så vill jag bara att det ska vara över, och jag som hade lovat mig själv att nästa graviditet så skulle jag njuta men det kan jag inte. Och det gör mig faktiskt lite ledsen men vi får hoppas att det blir bättre.

sådär nu har jag fått klaga av mig lite!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äh, va inget speciellt iallafall och utgången vart inte lyckad heller. Kom inte ens in på krogen. SOPPIGT! I veckan har jag ganska mycket men skulle vara skitkul om vi kunde klämma in en lunch snart? Vi har ju massor att ta igen! Fan va segt att du känner sådär med graviditeten men jag förstår dig helt, du är en superhjälte i mina ögon Amanda! <3

2011-02-26 @ 23:48:10
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar
Postat av: sara

det finns fler som lider kan jag säga..gick skapligt bra fram till vecka 20 typ (förutom illamående..) sen gick de bara utför...fast nu har jag max 6 veckor kvar...bara att stå ut.

2011-02-28 @ 16:15:41
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0