pinsamt

Publicerat: 2011-07-28 Kl: 17:43:07 | I kategori: övrigt


idag har vi träffat charlene på stan och tagit en fika. gud jag vet inte hur länge sen det var sist vi sågs, kan det vara nästan 2 år sen vi sågs? om det var så länge sen så får det inte ta 2 år till innan vi ses igen.

Vi tog även en liten snabb runda bland barn kläderna också, jag fick med mig lite kläder hem till Ludvig. Jag har inte behövt köpa ett enda klädesplagg till honom sen han föddes, jag har haft så snälla vänner som har köpt kläder till honom.

Jag hittade även en tröja till Neliah. 50kr på h&m, ett perfekt pris på barn kläder tycker jag. Dom leker och skitar ner sig så mycket ändå.


På tal om något helt annat så har Neliah börjat att skrika jätte högt och gärna hela tiden. Så när man sitter och fikar eller går runt på stan så tycker jag att det är så himla pinsamt, för det känns som alla bara glor. Så idag har jag nog bett om ursäkt till challe sådär en 100ggr.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Fredriksson

Hej Amanda!



ville bara skriva grattis.

du har helt otroligt vackra barn!

Jag blir sjukt bebis sugen! haha

lycka till i framtiden med familjen.



// Ellinor

2011-07-28 @ 19:42:03
URL: http://elinorsofia.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Den översta bodyn är ju hur söt som helst!

2011-07-28 @ 22:09:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0