tisdag

Publicerat: 2011-06-28 Kl: 18:57:44 | I kategori: övrigt


nu är snart dagen slut och det har fortfarande inte kommit ut någon liten bebis, så jag gissade nog också fel på dag.  Så vi hoppas på i morgon istället på mosters/systers födelsedag. I morgon ska vi till mvc också, jag som hade hoppats på att jag inte skulle behöva gå dit igen. Men annars kan man ju hoppas att min barnmorska tar fram sitt magiska trollspö och gör så att förlossningen startar ;)



gammal bild på moster/syster & en nyfödd Neliah.

Kommentarer
Postat av: sara

tjata till dej en hinnsvepning! jag fick ju tre dagar efter att dom gjorde de på mej. selmproppen gick ju då när dom gjorde den! :)

2011-06-28 @ 21:08:51
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: veronica

Önskar dig all lycka när den lille/lilla vill komma till er :-)



Veronica

2011-06-29 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0