Bästa mormor & morfar!

Publicerat: 2011-03-16 Kl: 16:31:18 | I kategori: övrigt


idag blev Neliah och jag bjudna på Lunch/middag utav mormor och morfar på china, och så klart var bästa moster och kusin Lukas med. Alltid lika trevligt att få träffa er.
Efter vi hade ätit så gick vi till en liten affär som hete, Mitt lilla krypin. Jag har aldrig varit där, men gud vilka fina barnsaker dom hade. Om jag hade haft råd så hade jag köpt upp hela butiken, så om ni bor i Norrköping så tycker jag att ni ska göra ett litet besök i denna socker-söta affär. Neliah fick en så himla fin docka av sin mormor och morfar som jag ska visa er sen, och Lukas fick sitt namn som man hänger i vagnen (se bild längre ner).
En helt underbar dag enligt mig!


Lukas


Kommentarer
Postat av: emma

Jag och Lukas håller med, världens bästa mormor och morfar!!=) Kan inte du hjälpa mig att piffa upp min blogg när du har tid? ♥

2011-03-16 @ 19:11:10
URL: http://emmamikaela.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Hej! Såg ditt inlägg på blogg.se och gick in och kika! Såg att du är från Norrköping, jag med! Flytta därifrån för ca 10 år sen. Men det känns som igår. Har även jag en mamma blogg. Fast jag fick tvillingar tre dagar innan ditt första barn. Jag återkommer nog till din blogg, det är kul att läsa om någon från ens hemmatrakter =P Själv ska jag dit i slutet av april, ensam och bara leva "livet" som det en gång var =P Ha en superhärlig fortsatt vecka! / Veronica

2011-03-16 @ 22:46:28
URL: http://tvillingmama.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var ligger den affären ?? Blev nyfiken hihi* Då jag inte hört talas om den.. Kanske är en perfekt affär om man letar dop present eller ??

2011-03-20 @ 09:37:25
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0