helgen

Publicerat: 2011-05-23 Kl: 15:42:30 | I kategori: övrigt


jag har varit så himla dålig på att uppdatera bloggen och det ber jag om ursäkt för. Så därför tänkte jag köra en liten snabb uppdatering om helgen.

I fredags så var det begravning av min farmor, jätte fint!
Eva Fransson
* 30 december 1944
16 april 2011



I lördags så firade vi både Sandra och Wellis som fyllde år. Och efter det så åkte vi ut till mina föräldrar och grillade.


När Sandra skulle byta blöja på Wellen så satt Neliah brevid och matade henne med kex.

Och i söndags så var vi och hämtade våran nya vagn, som jag ska visa bilder på senare. Och därefter så åkte vi ut till mamma/mormor och pappa/morfar. 

Neliah passade på att bada i sin lilla pool hon har där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0