Mvc

Publicerat: 2011-05-19 Kl: 08:15:44 | I kategori: övrigt


igår var vi hos bm, så tänkte uppdatera er lite om det.

Vecka: 34+6
SF-mått: 32
Vikt: 10.4+ Sedan inskrivningen
Bebisens hjärtslag: 144
rörligt/fixerat: Fixerat

Det sägs ju att man väntar en flicka om bebisens hjärtslag ligger över 140 slag per minut, så om man ska tro på det så väntar jag alltså en flicka. Men nu har ju jag lite svårt att tro på att det faktiskt är så. För jag tror ändå att det är en liten pojke som gömmer sig i magen.




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja som sagt Nellie hade 136 varje gång förutom första o sista :P men jag tror nog att det är en liten flicka :)

2011-05-19 @ 11:28:30
URL: http://lindaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0