Ni är det bästa som finns.

Publicerat: 2011-11-21 Kl: 12:13:38 | I kategori: övrigt


Jag måste bara skriva av mig om hur lycklig jag är som har mina barn.

Jag älskar verkligen att varje morgon vakna upp av att Neliah ropar, MAMMA!!! Och så fort man går in till henne för att ta upp henne så får man ett jätte glatt, hej mamma.

Att varje gång man kramar henne så säger hon, mmm. Jag älskar att min lille tjej älskar att pussas, för det gör jag också. Jag älskar när hon gör näsgnug, även fast man får snor i hela ansiktet.
Jag älskar henne även när hon inte lyssnar och bara jävlas med mig.
Och när hon inte är nära mig, även fast hon kanske bara ligger och sover så känns det så himla tomt utan henne och jag saknar att ha henne vid mig.

Och så har jag ju min lilla Lulle, finns det någon gladare och mysigare unge? Jag tror nästan inte det.

Han har nästan alltid ett leende på läpparna, och med sina skrattgropar så kan han få vem som helst att smälta.

Det bästa som finns är att sova tillsammans med min lilleman, och känna hans lukt.

Det finns inget bättre än att vara mamma, och vad som än händer så kommer jag alltid vara er mamma och jag kommer alltid finnas för er vad som än händer, sviker er aldrig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med att det bästa som finns är att vara mamma .. Skulle aldrig byta bort det idag

2011-11-22 @ 11:30:50
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har jätte fina barn! :)

2011-11-23 @ 13:04:45
URL: http://mylifeasmyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0