onsdag

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 19:36:34 | I kategori: övrigt


usch vad mina dagar bara springer iväg, känns som jag inte hinner med någonting men i morgon så har jag inget planerat förutom bvc med Neliah (18 månaders kontroll+sprutor). Känns faktiskt både skönt och tråkigt att inte ha något planerat, fast jag vet ju igentligen att jag kommer få panik att jag inte ha något att göra.

Vi måste planera dop för Ludvig också, han börjar ju bli en stor kille nu.

(gammal bild från Neliahs dop)

 

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag väntar på dopinbjudan :P

2011-10-05 @ 20:30:45
URL: http://bellitabonita.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vilken fin bild..

Är de så att du inte har något för dig någon dag Amanda å vill ta en promenad är jag hemma som sagt om dagarna å de känns väldigt långa när man inte har något att göra.. ;) Ja svara på ditt mail så där kan du se vad ja skrev till dig om du inte redan gjort det.. =)

2011-10-05 @ 21:18:47
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0