konstiga matvanor

Publicerat: 2011-09-08 Kl: 09:39:33 | I kategori: övrigt


jag är så himla hungrig men vet inte riktigt vad jag är sugen på, jag har blivit så himla dålig på att ta mig något att äta när jag känner mig hungrig. fy skäms på mig själv det måste ändras. Så nu ska jag faktiskt gå ut i köket och se om jag hittar något att äta och inte vänta tills Tobbe kommer hem.

Jag hatar att äta själv så därför väntar jag nästan jämt tills Tobbe kommer hem och då äter jag. Och det är inte bra att vänta så länge med att äta för då har mitt humör redan sjunkit och jag orkar knappt ingenting och då är det inte det lättaste att ta hand om två barn.

Kommentarer
Postat av: Nea

Så då kanske jag inte behöver få panik än? Gud man är ju så hispig såhär i början haha. Nu har hon sovit själv i vagnen i alla fall så jag är mer än nöjd för tillfället =)

2011-09-08 @ 11:43:12
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Nea

Jag är precis likadan, struntar ofta i att äta om inte alex är hemma.

2011-09-08 @ 17:58:26
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förstår dig, ja gillar inte heller att äta själv.. Innan ja blev gravid då så kunde ja gå en hel dag å bara ha ätit frukost för att sen äta något själv så kom aldrig hungern och ja vänta in Marcus.. :P



Du ja prova föresten att göra om en bild, men ja hittar inget suddgummi efter jag gjort bilden svart vit.. Så ja kanske har någon annan variation av det programmet, ska se om ja hittar någon annan gång :P

2011-09-09 @ 22:32:51
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0