Lite uppdatering

Publicerat: 2011-09-14 Kl: 12:18:49 | I kategori: övrigt


klockan är redan 12.15 och det känns som om jag inte har hunnit städa så mycket. Ludvig har viljat äta 2 gånger, och så blev jag hungrig så jag lagade lunch. Och så klart hamnade jag här en snabbis. Jag tror inte jag kommer hinna med att ta alla låder men jag ska dammsuga och torka rent överallt, det måste jag bara hinna.

Jag har ju lovat att jag ska visa bilder på skänken vi har köpt, Tobbe fick ihop den igår eftersom vi hade fått lite fel skruvar till den. Så tänkte att jag skulle fixa iordning den i kväll och ta lite kort.

Kommentarer
Postat av: Daniela - Ung mamma till lilla A.

Ja, den är riktigt god :))

2011-09-14 @ 23:21:59
URL: http://dap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0