12 april

Publicerat: 2012-04-12 Kl: 10:05:23 | I kategori: övrigt


idag är jag jätte trött, Ludvig har knappt sovit något alls i natt han har varit jätte ledsen och jag vet inte varför för han verkar inte vara sjuk. Kanske bara lite magont? Vi får hoppas att han sover bättre inatt, både för min och hans skull. Jag har fått honom att sova nu, så vi får se hur länge han sover.

Jag tänkte att jag skulle passa på att plugga lite matte nu när han ändå sover. Det är nästan bara en månad kvar tills det är dags får det stora slut provet och innan dess så ska jag hinna lämna in lite uppgifter också. Men det ska jag nog hinnas med.

Mina busungar i morse. Ni är det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0