full fart mest hela dagen

Publicerat: 2010-08-27 Kl: 09:34:45 | I kategori:


igår han jag aldrig uppdatera så jag gör det idag.


Neliah och jag hade tänkte att ta en riktigt lång promenad igår men sen kom jag på att det var marknad nere i vilbergen så då ringde vi moster emma och frågade om hon inte skulle följa med ner dit istället. Det var faktiskt större än vad jag trodde, för jag har aldrig hört talas om vilbergensmarknad förut men det var trevligt.


efter det så gick neliah och jag ner och träffade söta leah och alexandra och käkade lite lunch. och så klart gick en liten runda på stan.

Sen klockan 20.00 så var det dags för handbollsträning så jag hade full fart hela dagen! :)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Vilken sötnos :) haha... så det är inte bara jag som kör med vita lögner och prioriteringar, härligt att höra ;) Kram

2010-08-27 @ 12:38:27
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0