bilderbilder - från allra första start!

Publicerat: 2010-06-30 Kl: 17:55:42 | I kategori:












det är helt sjukt vad tiden går fort det känns som det var nyss jag fick reda på att jag var gravid och nu är hon redan här och hon kan skratta och hon kan stå med hjälp man behöver inte hålla i hennes huvud längre hon kan ligga på mage och ta upp huvudet helt själv, hon börjar känna av sina tänder hon kan snart rulla runt. Allt händer så fort att man knappt hinner med, men jag njuter av varje minut!
Älskar dig min lilla skrutt unge <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja gud va tiden går fort, känns som att vi nyss var i spanien o då var lilla prinsessan inte ens tillverkad o nu har du din lilla plutt o snart har jag en liten plutt. Fan känns som att vi nyss började ettan på gymnasiet :P

2010-07-01 @ 16:38:31
URL: http://lindaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0