Sjung om studenten

Publicerat: 2010-06-09 Kl: 19:02:10 | I kategori:


i morgon är det Alexandras student och jag känner inte en kotte men det ska nog gå ändå haha.
jag ska även ta bilen till eber och försöka hitta en parkering vilket jag säkert inte kommer att göra.
jag måste säkert ta Neliah i bärsele för att det kommer ju vara hur mycket folk som helst så en vagn kanske bara blir jobbigt att gå omkring med, men vi får se i morgon hur det blir. En sak är säkert, det är att jag kommer se ut som en enstöring men det ska blir kul ändå :) 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - foto

absolut kan vi göra det :)!

vart vill du ta korten inne eller ute?



jag kan 11, 13, 15 kanske nått av de skulle passa :)?

2010-06-09 @ 19:52:34
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - foto

absolut kan vi göra det :)!

vart vill du ta korten inne eller ute?



jag kan 11, 13, 15 kanske nått av de skulle passa :)?

2010-06-09 @ 19:52:34
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0