hur jag fann kärleken <3

Publicerat: 2010-09-23 Kl: 16:48:08 | I kategori:


jag har ju fått frågan hur tobias och jag träffade varandra, men har glömt att svara på den så här kommer det ;)

jag jobbade på en restaurang som hete La mansion där Tobias syster Sandra jobbade. En fredakväll när jag jobbade så sa Nettan att Sandra skulle komma och fika (sandra är då mamma ledig) på lördagen, så om jag ville vara med och fika istället för att jobba så fick jag komma en halv timme tidigare, och det var väl klart att jag ville fika med sandra hade ju inte träffat henne på jätte länge. så när jag kom på lördagen så hade sandra med sig sin bror tobias och det var inte så mycket mer med det. Sen på söndagen får jag ett sms av tobias där han frågar om jag kanske har lust att träffa honom och så klart tror jag att nettan och sandra bara driver med mig så jag ringer upp nettan och frågar om dom har kul, men nettan bara skrattar och säger att det är tobias. Så jag svarar på smset att jag jätte gärna vill träffa honom. Så det här fika besöket var igentligen bara för att kolla in mig, och det blev mycket lyckat för nu har jag världens finaste pojkvän och dotter som jag älskar så något otroligt mycket. 

hoppas ni förstår något av det jag skrev! så om ni undrar något mer så passa på att fråga nu :) 


 

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: haha ja, det vore toppen :D

2010-09-23 @ 18:47:21
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: sara

snyggingar!!!

2010-09-23 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0