Svar till Tessan

Publicerat: 2011-04-12 Kl: 09:16:38 | I kategori: övrigt


tessan
Hej!

Är nyfiken på hur ni ser på framtiden tillsammans? Funderar ni på husköp och var i sådana fall? Gusum kanske :)

Svar:
Jag är nog lite trög men jag fattar inte riktigt frågan, hur vi ser på framtiden ihop? Men jag ska försöka svara så gott jag kan ändå. Vi är överlyckliga ihop och jag känner verkligen att jag har hittat min drömman, så i framtiden så är vi nog fortfarande tillsammans och lika lyckliga, vi har säkert gift oss och så har vi säkert köpt ett hus också. Fattade aldrig riktigt varför vi skulle vilja flytta till gusum isåfall hade vi nog redan gjort det :P Om jag ska vara ärlig så har varken Tobbe eller jag någon anning om vart vi skulle vilja köpa ett hus, kanske någonstans utanför Norrköping.

Jag hoppas du fick svar på det du ville?


Kommentarer
Postat av: Maria din vän!

Uche inte Gusum! Finns bättre ställen att bo på=P haha

2011-04-14 @ 16:34:50
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0