Snygga tjejer

Publicerat: 2011-12-10 Kl: 08:14:19 | I kategori: övrigt


Ut från bussen kommer snygga tjejer i högklackade fina skor, fixade från topp till tå dom är lite små berusade, kanske av något gott vin eller så är dom kanske berusade av stunden. Att dom snart ska få ut och dansa med nya människor. Och så kommer jag gående i högt tempo (kanske lite snabbare just då), flämtar gör jag säkert också eftersom jag går fortare än vad jag klarar av. Illröd i ansiktet är jag också, kanske av vinden, kanske för att jag går för fort men det får vi aldrig veta. Det positiva är ju att jag matchar min röda tomat jacka. Men i öronen har jag dunkande music och humöret är på topp, för nu jävlar ska min kropp bli fin. Jag ska bli av med min hängmagen, kanske förlorar jag några kg också och det tackar vi ju inte nej till.

Men när jag gick där så kan jag inte låta bli att le lite. Jag är så lycklig, jag har två fina barn jag har en helt underbar pojkvän. Jag är lycklig!
Jag längtar inte efter att vara full och inte minnas vad jag gjorde dagen innan. Visst kan jag bli sugen och vara barnledig och dricka vin med några kompisar, men krogen är ingenting för mig.

Men jag ska inte ljuga, jag önskar att jag hade deras kroppar, och tiden att kunna göra sig sådär fin, deras fina kläder skulle jag inte tacka nej till heller.

Tummen upp för mysiga hemmakvällar!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Känner igen det där! Kan rekomendera shape up appen om du har sån telefon för att bli av med några kilon. Den fungerar som så att man lägger in allt man äter under en dag den räknar kalorier och man får inte överstiga ett visst antal per dag, riktigt kanon. Gick ner 2,3 kg första veckan och den här veckan blir det nog ytterliggare 1kg:)



2011-12-11 @ 18:48:18
URL: http://pernillalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0