en unge i minuten?

Publicerat: 2011-03-08 Kl: 10:33:00 | I kategori: övrigt


igår var det premiär på en unge i minuten, och jag som älskar förlossnings program hade så klart längtat efter detta program. Jag brukar alltid sitta i soffan och kämpa med att hålla tårarna inne, men igår hade jag faktiskt inga problem med det. Blev faktiskt lite besviken, jag vet att det är en realityserie och man kan inte styra över vad som händer men om man jämför med livet på bb så tycker jag att livet på bb är hundra gånger bättre.

Såklart kommer jag säkert att följa en unge i minuten, det ska jag inte ljuga om.

ni som såg det vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: tessie

Jaa, det skulle vara så himla fint och ett minne för livet :) Känner igen din syster tror jag.. Hon och jag gick på samma vattengympa för gravida :)



Bor i Norrköping ser jag ;) vart???



Kram

2011-03-08 @ 15:12:14
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: sara

jag tyckte faktiskt att de va skitjobbigt att titta på det, så det blev bara 20 minuter för min del. Med första barnet tyckte jag att det var jätte spännande, men nu vet man mer va de innebär och börjar tänka på allt jobbigt ist...nervös!

2011-03-08 @ 18:45:44
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket! Otroligt söt liten tjej du har! =)



Jag älskar oxå förlossningsprogram.

Jag kunde dock inte hålla igen mina tårar, hormonbombad som man är =)



Hoppas ni har en fin kväll



Kram Sara

2011-03-09 @ 19:44:07
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0