coca cola till frukost

Publicerat: 2011-05-04 Kl: 09:26:34 | I kategori: övrigt


i morse när Neliah och jag skulle äta frukost så var jag inte ett dugg sugen på fukost utan kände ett starkt begär utav coca cola, jag har aldrig riktigt varit ett sånt där jätte stort fans av just coca cola men under den här graviditeten så har det varit ett måste. Man skulle ju kunna önska att det var något nyttigt man blev beroende av, typ morötter eller något liknande. Och jag är ju en sån där människa att om jag är sugen på coca cola klockan 8 på morgonen så dricker jag det (tyvärr haha). Och dom som känner mig och läser det här sitter säkert och tänker, åhh så typiskt amanda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0