dålig uppdatering

Publicerat: 2011-05-30 Kl: 08:16:46 | I kategori: övrigt


Min statestik har sjunkit ganska mycket på sista tiden och kan tänka mig att det är för att jag inte uppdaterar så ofta som jag gjorde förr. Men när Neliah är vaken så har det blivit helt omöjligt att sitta vid datorn och när hon sover så passar man på att göra massor med andra saker. Kan tänka mig att det kommer bli ännu svårare sen när bebis nr2 kommer att få någon tid framför datorn. Men jag lovar att jag ska försöka få in något inlägg lite då och då.

Och så föredrar jag ju att umgås med min lilla solstråle så mycket som möjligt.

Kommentarer
Postat av: sara

det är likadant på min blogg..man får skriva för dom som läser varje dag, de som uppskattar de :)klart att man helst umgås med sin a små underbara hellre! hur mår du nu i slutet?

2011-05-30 @ 09:57:08
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0