11 april

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 13:30:48 | I kategori: övrigt


Sitter och lägger in massor med bilder på datorn från kameran. Det var jätte länge sen jag tömde kameran så det blir lite bilder.

Tänkte att jag någon gång när jag har tid så ska jag gå igenom alla bilder och beställa hem lite foton. Skulle vilja göra ett varsit album till barnen. Men som sagt det får bli när jag har tid någongång.

Snart ska jag ge mig ut i regnet för att hämta Neliah på dagis. Dagens höjdpunkt.


världens finaste är du!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vart köpte ni den där el bilen till Neliah? :) Såg att du börjat plugga Matte, går de bra ? vart läser du någon stans ? Har du tänkt börja plugga något sen eller ??

2012-04-11 @ 13:50:46
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/
Postat av: spiderchick

sicken goding :-)



Jag gjorde ett album direkt på sidan på fuji.com. Får man hem som en bilderbok typ. Himla smidigt och spar lite tid. Om man nu vill det :-)

2012-04-11 @ 13:54:10
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0